Bayi raporlama sisteminde yer alan raporlarin goruntulenebilmesi icin https://satis.avea.com.tr/ linki uzerinden giris yapildiktan sonra acilan ekranda SMS ile sizlere gonderilen kullanici adi ve sifre bilgisinin girilmesi gerekmektedir.
Bayi Raporlama Sistemi'nde ilk etapta yer alacak raporlarin bazilari;
- Aktivasyon Raporlari, Numara Detayinda Raporlar
- NT Raporlari
- Anahtarkart Raporlari olmak uzere daha bircok ek rapora da ulasabileceksiniz.

Aktivasyon rakamlari direkt prim hesaplamalarinda kullanilan datalar degildir. Bu nedenle bu verilerin prim hesaplamalarinda kullanilan resmi rakamlar olarak degerlendirilmemelidir.
Raporlarla ilgili yasanabilecek sorunlar icin sorun tipi ve irtibat bilgileri asagidaki gibidir;
Bayi raporlama sistemine ulasmaniz icin kullanici adi ve sifrenizin ulasmamasi durumunda kullanici adinizi bagli oldugunuz ADM uzerinden temin ederek https://satis.avea.com.tr adresi uzerindeki `Sifremi Unuttum' bolumune giris yaparak sifrenizi alabilirsiniz.
Uygulama linkine girilememesi, sifre ile giris yapilamamasi, uygulamanin yavas calismasi vb. sistemsel problemler yasanmasi durumunda IBM Bayi Destek Birimi (0216 522 14 14) ile irtibat kurmaniz gerekmektedir.