Nasıl tarife değişikliği yapabilirim?

Faturalı Hattınıza ait tarife değişikliğini

1. Kimlik belgeniz ile AİM'e giderek

2. Web Online İşlemler menüsünü kullanarak

3. Kendinize ait Avea hattınızdan 444 1 500 Avea Müşteri Hizmetleri'ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Gerekli Koşullar Nelerdir?

• Her fatura döneminde 1 kez tarife değişikliği yapılabilir. Tarife değişikliği işlemi, bilgilendirme SMSinin gelmesinin ardından geçerli olur.

• Hat ödenmemiş fatura nedeniyle tek yön kapama (hotline) veya çift yön kapama (suspension) durumunda olmamalıdır.

• Tarife değişikliği için aktivasyon tarihi veya son tarife değişikliği tarihi üzerinden en az 31 gün geçmiş olmalıdır.

Not: Yeni tarife, işlem yapıldığının ertesi günü geçerli olur.

Ücretlendirme

Faturalı hatlardan MobilÖğrenci, Genç Avea ve Kral Tarife dışındaki tarifelere geçiş ücretsizdir. Faturalı hat tarifelerinden Genç Avea tarifesine geçiş KDV ve ÖİV dahil 30 TL, Kral Tarife ve MobilÖğrenci tarifesine geçiş KDV ve ÖİV dahil 20 TL’dir.

Faturalı hattınıza uygun olan tarifeleri incelemek için tıklayın.

Faturasız Hattınıza ait tarife değişikliğini

1. Faturasız hattınızdan 9333‘ü arayarak,

2. Kimlik belgeniz ile AİM’ye giderek

3. Web Online işlemler menüsüne kullanarak

>

4. Avea Müşteri Hizmetleri’ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Gerekli Koşullar Nelerdir?

İlk tarife değişikliği, hat açıldıktan sonra istenilen tarihte yapılabilir. İlk değişiklikten sonraki değişikliklerde, iki tarife değişikliği arasında, abonenin en az 30 gün beklemesi gerekir.

Abone, belirlemiş olduğu tarife seçeneğini 9333‘ü hattından arayarak, mesaj atarak veya Avea Müşteri Hizmetleri’ni arayarak öğrenebilir.

Ücretlendirme

Faturasız hatlardan Kral Tarife ve MobilÖğrenci tarifesi dışındaki tarifelere geçiş ücretsizdir. Faturasız hat tarifelerinden Kral Tarife ve MobilÖğrenci tarifesine geçişlerde, 10 TL abonenin ücretli bakiyesinden otomatik olarak düşer.

Faturasız hattınıza uygun olan tarifeleri incelemek için tıklayın.

Etiketler:  tarife değişikliği  
Size yardımcı olabildik mi?
Bu sayfadaki bilgiler size yardımcı oldu mu? Evet veya Hayır

Her konuda bilgi ve destek almak için, cep telefonu numaranız ile şikayet ve memnuniyet formunu doldurabilirsiniz.