menu
Avea Medya Merkezi
Avea Her Yerde Kazandırır
Avea Konserleri
Avea Müzik
Avea Labs
Avea İş Ortağı

Türk Telekom Mobil Hesap

Yani, hızlı ve kolay ödeme! Türk Telekom Mobil Hesap logosunu gördüğünüz her yerde sadece cep telefonu numaranız ile kolay ve güvenli alışveriş yapın!

Servis Bilgisi

Türk Telekom Mobil Hesap ile satın aldığınız ürün ve hizmetin bedeli faturalı hatlarda tutara yansırken, faturasız hatlarda TL bakiyesinden düşer. Türk Telekom Mobil Hesap logosunu gördüğünüz her yerde ödemelerinizi, sadece cep telefonu numaranız ile kolay ve güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.

Kampanya ve Duyurular

Türk Telekom Mobil Hesap kampanya ve duyuruları için tıklayınız.

Biten Türk Telekom Mobil Hesap kampanyaları için tıklayınız.

Genel Özellikler

  • Türk Telekom Mobil Hesap ile anlaşmalı üye işyerlerinde yaptığınız alışverişlerin ödemelerini gerçekleştirebilirsiniz.
  • Türk Telekom Mobil Hesap ile yapılan alışverişlerde ürün bedeli faturasız hatlarda TL bakiyesi, faturalı hatlarda ise Avea faturası aracılığıyla tahsil edilmektedir.
  • Türk Telekom Mobil Hesap ile satın alınan ürünler, Özel İletişim Vergisi (ÖİV)‘ne tabi değildir.
  • Türk Telekom Mobil Hesap için abonelik gerekmemektedir.
  • Eğer hattınız mobil ödeme kullanımına açık değilse, yalnızca ilk sefere mahsus olmak üzere "MOBİLODEME KAYIT" yazıp 5555'e kısa mesaj atabilirsiniz.
  • Hattınızı mobil ödeme kullanımına kapatmak için "MOBİLODEME İPTAL" yazıp 5555'e kısa mesaj atabilirsiniz.

Nasıl Çalışır?

  • Anlaşmalı üye işyerlerinde ödeme seçenekleri arasından Türk Telekom Mobil Hesap’ı seçmeniz durumunda üye işyeri web sitesinde ilgili alana cep telefonu numaranızı girmeniz ya da belirtilen kısa numaraya SMS göndermeniz istenmektedir.
  • Türk Telekom Mobil Hesap ile ödeme işlemini başlatmanızın ardından cep telefonunuza bir onay SMS’i gönderilmektedir. Bu SMS’i ONAY ya da EVET yazıp yanıtlayarak işleme onay vermenizin ardından ödemeniz gerçekleştirilecektir.
  • Türk Telekom Mobil Hesap servisinden faydalanabilmek için Faturalı hatlarda 3 ay, Faturasız hatlarda 1 ay zaman geçmelidir.
  • Türk Telekom Mobil Hesap ile yapılan alışverişlerde ürün bedeli faturasız hatlarda TL bakiyesi, faturalı hatlarda ise Avea faturası aracılığıyla tahsil edilmektedir.
  • Avea’nın ödemeye söz konusu içerik özelinde farklı limitler uygulama hakkı saklıdır. Detaylı bilgi için Destek bölümünde yer alan Sıkça Sorulan Sorular sayfasını ziyaret edebilir ya da çağrı merkezini arayabilirsiniz 4441500.

Ücretlendirme ve Limit Bilgileri

  • Türk Telekom Mobil Hesap servisi için maksimum günlük limit 100 TL ve maksimum aylık limit 300 TL’dir.
  • Oyun ve sosyal paylaşım sitelerinde tek seferlik işlem limiti 100TL’dir.
  • Bahis ödemeleri sadece faturasız hatlar ile yapılabilir ve 3 ay süre geçmesi beklenir. Tek sefer işlem limiti 50TL, aylık limit 200TL’dir.
  • Fiziksel ürün alışverişlerinde tek seferlik işlem limiti 100TL’dir.
  • Ürün bedeli faturalı hatlarda tutara yansırken, faturasız hatlarda TL bakiyesinden düşülmektedir. Mobil ödeme servis bedeli her mesaj için 0,50 TL’dir.

Kullanım Koşulları

  • Mobil Ödeme (“Ödeme Hizmeti”), güvenlik açısından belirli kriterleri sağlayan bireysel faturalı veya faturasız aboneler (“Kullanıcı”) tarafından herhangi bir kayıt gerekmeksizin kullanılabilmektedir. Kullanıcılar dilediği zaman SMS ile hatlarını Ödeme Hizmeti işlemlerine kapatabilir.
  • Ödeme Hizmeti kullanılarak yapılan alışverişlerde ürün/hizmetin Kullanıcının eline ulaşmaması durumunda, satın alınan hizmet veya ürünlerin sorumluluğu Satıcı Firmada olup Fleksus’un herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Takip için Satıcı Firma ile temasa geçilmesi gerekmektedir.
  • SIM kartının (“Ödeme Aracı”) herhangi üçüncü şahıslara geçmemesini engellemek Kullanıcının sorumluluğundadır. Ödeme Hizmeti işleminde onay SMS’inden sonra ürün/hizmet tutarı tahsil edilecek olup, Fleksus onayın Kullanıcı tarafından şahsen verip vermediği konusunda sorumluluk sahibi değildir.
  • Kullanıcının Ödeme Aracının çalınması ya da kaybolması durumunda, hat ile işlem yapılması mümkün olacağından Ödeme Hizmeti işlemi de gerçekleştirilebilir. Bu durumda Kullanıcının hemen Avea Müşteri Hizmetleri'ni arayıp Ödeme Aracının geçici süre için kapatılması sağlaması gerekmektedir. Kayıp ya da çalıntı durumunda Ödeme Hizmeti işleminin yapılması konusunda Kullanıcı şahsen sorumlu olup Fleksus’un bir sorumluluğu olmayacaktır.
  • Herhangi bir platformda Kullanıcıdan cep telefonu bilgisini isteme, gelen onay SMS’ine onay verilmesini talep etme gibi dolandırıcılık vakalarında, Kullanıcı dikkatli olma ve talepleri yerine getirmeme konusunda şahsen sorumludur. Bu ve benzeri şüpheli durumlarda gelen taleplerin Kullanıcı tarafından yerine getirilmemesi ve derhal 4441500 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak durum hakkında bilgi verilmesi gerekmektedir.

Nasıl Üye İşyeri Olunur?

  • Üye İşyeri Başvurusu için aveamobilodeme@avea.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
  • Bu adres yalnızca üye işyeri başvuruları için kullanılmaktadır. Bireysel hattınıza ilişkin konularda Avea Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz.
  • Türk Telekom Mobil Hesap iş ortakları hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

Destek

  • Her türlü şikayet, talep ve önerileriniz için 444 1 500’ü arayarak Avea Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilirsiniz.
  • Sıkça Sorulan Sorular için tıklayınız.
0,5 TL / Mobil Ödeme Servis Bedeli