ads
menu

Ara Ödeme

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından onaylı TT Mobil Abonelik Sözleşmesi’nde belirtildiği üzere TT Mobil, abonelerinden Ara Ödeme talebinde bulunabilir. TT Mobil hat kullanımının güvenliğini sağlamak amacı ile, önceden belirlemiş olduğu ve gerekli durumlarda güncellediği kullanım seviyelerini aşan aboneleri incelemektedir. Bu incelemeler sonucunda, aşağıdaki durumlar halinde ara ödeme talep edilebilir:

Abonelik Sözleşmesi’nde beyan edilen bilgiler ile abone ile yapılan güvenlik sorgulamasında alınan cevaplar çelişki yaratıyor ise;

Yeni hat sahibi aboneler, aynı müşteri grubundaki hatlara göre daha yüksek kullanım yaratıyor ise;

Abonenin, geçmiş fatura tutarları ve ödeme alışkanlıklarına oranla faturalandırılmamış yüksek seviyede kullanımı olması halinde;

Ara ödeme talep edilen aboneye ait başka TT Mobil hatları var ise;

Abonenin bilgisi dışında hat kullanımından oluşabilecek müşteri memnuniyetsizliğini engellemek amacı ile;

Burada belirtilmeyen ancak müşteri açısından ödeme riski ve/veya TT Mobil gelirlerini tehlikeye sokabilecek durumların oluşması halinde.

Ara ödeme talebi standart olmayıp o anki kullanım miktarına uygun olarak talep edilir ve bildirilen banka hesabı aracılığı ile nakten tahsil edilir. Standart olarak belli eşik değerini aşan tüm abonelerden talep edilen bir ön ödeme uygulaması yapılmamaktadır. Ara ödeme talebi kişiye sözlü veya yazılı veya her iki yöntemle birden duyurulur. Aboneye telefonda sözlü olarak ve sonrasında SMS yoluyla aşağıdaki bilgiler verilir:

1) Ara Ödeme Tutarı 

2) Banka Hesap Numarası 

3) Son Ödeme Tarihi ve Saati

Yapılan tahsilat abonenin çıkacak olan ilk faturasından mahsup edilir. Talep edilen ara ödemenin yapılmaması ve/veya fatura tahsilat riskinin devam etmesi durumunda TT Mobil, ara ödeme yapılana kadar hattı kullanıma tek yönlü veya çift yönlü kapatabilir. Talep edilen ara ödemenin yapılmaması durumunda hat iptal edilebilir.