menu
Avea Medya Merkezi
Avea Her Yerde Kazandırır
Avea Konserleri
Avea Müzik
Avea Labs
Avea İş Ortağı

8080 Tarifesi

Avea Prime ile tadını çıkarın!

Tarife Bilgisi

Artık 8080 Tarifesi ile 80 TL'ye tam 80 saat konuşacak; 1600 dk Avealıları, 1600 dk sabit hatları ve 1.600dk diğer operatörleri rahat rahat arayabileceksiniz.

  • Avea Prime ayrıcalıklarından faydalanmak istiyorsanız,
  • Çevreniz çok genişse ve herkesle konuşuyorsanız,
  • Dakikanız çok olsun istiyorsanız,
  • Uzun uzun konuşuyorum diyorsanız,

8080 Tarifesi'ne geçerek AVEA Prime'da yepyeni bir hizmet deneyimi yaşayarak, AVEA Prime müşterisi olmanın farklılığını hissedeceksiniz. 

Ücretlendirme

Aylık Ücret  80 TL 
Aylık Ücretsiz Görüşme Süresi 80 saat 
Avealılarla 1600 dk 
Diğer Operatörlerle 1600 dk 
Sabit Hatlarla 1600 dk 
Paket Aşım Ücreti 70 Kr/dk 
SMS 70 Kr/SMS 
MMS 1,25 TL/MMS

Tüm Ücretlendirme Detayları

Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.

Tarife, paket ya da kampanya kapsamında hattınıza tanımlanan görüşme süreleri; yarışma servisleri, sohbet hatları, Avea Müşteri Hizmetleri, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil olmak üzere yurtdışında yapılan kullanımları, faks, data, WAP kullanımlarını kapsamamaktadır. Belirtilen aramalar için ilgili ücretlere buradan ulaşabilirsiniz.

AVEA İletişim Hizmetleri A.Ş., fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.

Hattınıza tanımlı internet paketi/internet kullanım hakkınız yoksa, GPRS kullanımı yaptığınızda geçerli Standart cepten internet tarifesi ücretlendirmelerini öğrenmek için tıklayınız.

Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, faturasız ve faturalı tarifelerden geçiş ile diğer operatöre numara taşıma, hat iptali, faturalı hattan faturasız hatta geçiş durumlarında tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.

Tarife değişikliği yapıldığında eski tarifede 15 günden fazla kalındıysa tarife aylık ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapıldığında tarife faydalarının tamamı bittiyse tam, bitmediyse aylık ücretin gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Geçiş yapılan yeni tarifede ise yine tarifedeki kullanım haklarının bitirilip bitirilmediğine bakılarak tarifenin içerisindeki tüm faydalar bittiyse aylık ücret tam, bitmediyse aylık ücret gün bazlı hesaplanılarak yansıtılır.

Avea, aboneye tahsis edilen hattın kullanımını göz önünde bulundurarak, hattın ticari olarak ve/veya kötü niyetle ve/veya haberleşme amacı dışında ve/veya FCT vb. cihazlarla ve/veya konferans görüşme yapılmak suretiyle ve/veya benzeri şekillerde kullanıldığını tespit etmesi veya bu şekilde kullanımdan makul bir şüphe duyması halinde, aboneyi ikaz edebilir ve/veya aboneden ön ve/veya ara ödeme ve/veya depozito talep edebilir ve/veya hattın tarifesini değiştirebilir ve/veya hattın kullanımına tek veya çift taraflı kısıtlama getirebilir ve/veya hattı tamamen kullanıma kapatabilir ve/veya abonelik sözleşmesini tek taraflı olarak feshedebilir.

Detaylar

Hemen Tarifeye Geçin

Avealı Olmayanlar

Hiçbir geçiş ücreti ödemeden numaranızı taşıyarak veya yeni hat tesisi ile bu tarifeye geçmek için Avea bayilerine gelin.

Faturalı Avealılar:80 yazıp 5555e gönderin

Faturalı Avealılar:
8
0
yazıp

5
5
5
5
a gönderin

Prime Ayrıcalıkları

  • İyi yaşamak, hayatın tadını çıkaracağınız anlar yaratmak demek. Artık hayatınızda böyle anlar daha çok olsun diye Avea Prime var.
  • Avea Prime dünyasındaki her şey, hayatın tadını çıkardığınız anlar çoğalsın diye tasarlandı.
  • Size özel yurtdışı hizmet ve ayrıcalıklarından özel müşteri hizmetlerine, alışveriş avantajlarından, gözde restoran ve kış otellerindeki ayrıcalıklara; hayatınıza renk katacak birçok Prime sürprizinin yer aldığı yepyeni bir dünya sizi bekliyor.
  • Prime Özel Müşteri Hizmetleri 7 gün 24 saat tüm mobil ihtiyaçlarınız için yanınızda!
  • Prime Özel Müşteri Hizmetleri'ni dilediğiniz zaman arayabilir, sesli yanıt sistemi olmadan müşteri hizmetlerine ulaşarak, size özel hizmet veren Avea Prime müşteri temsilcilerinden tüm mobil ihtiyaçlarınız için ücretsiz destek alabilirsiniz.
  • Size Özel Prime Müşteri Hizmetleri'ni cep telefonunuzda 758'i tuşlayarak ya da 0555 758 0 758 numarasından ulaşabilirsiniz. 
  • Prime Özel Hizmet ekibi ile artık hizmet kapınızda!
  • Prime Özel Hizmet Ekibi, kullandığınız mobil cihazlarınızın ayarları ile ilgili teknik desteğe ihtiyaç duyduğunuzda belirteceğiniz adreste kapınıza kadar gelerek size yardımcı olmaktadır.
  • Üstelik yapmanız gereken sadece 758 ya da 0555 758 0 758no'lu size özel müşteri hizmetlerini aramak ve ne zaman size ziyaret etmemizi istediğinizi belirtmek.

Tarife Kapsamı ve Geçerlilik Detayları

  • Yeni hat alarak, numarasını taşıyarak ya da faturasızdan geçiş yaparak gelecek tüm müşteriler ile mevcutta bireysel faturalı olan Avea müşterilerimiz bu tarifeden yararlanabilecektir.
  • 80 saat (1.600dk Avealılar, 1.600 dk sabit hatlar ve 1.600dk diğer operatörler) aşımı halinde görüşmeler ücretlendirme tablosunda belirtilen dakika fiyatları üzerinden ücretlendirilecektir.
  • Tarife kapsamındaki ücretsiz dakikalar yurtiçi yönüne aramalar için geçerlidir.
  • Faturalı tarifelerden, 8080 Tarifesi'ne geçiş yapmak isteyen abonelerin 80 yazıp 8080 kısa koduna ücretsiz SMS göndermeleri gerekmektedir.
  • Faturasız ya da faturalı bir Avea tarifesinden, 8080 Tarife'sine geçiş yapmak isteyen müşterilerden geçiş ücreti talep edilmeyecektir.
  • Ücretsiz dakikalar tükendikten sonra yapılan görüşmeler 41,5 Kr/dk ile ücretlendirilir. Kullanılmayan ücretsiz dakikalar fatura döneminin sonunda silinir, bir sonraki fatura dönemine devretmez.
  • Faturalı hattan faturasız hatta geçiş, diğer operatöre numara taşıma, hat iptali yapılması durumunda çıkan son faturaya aylık tarife ücretinin tamamı yansır. Yeni aktivasyon, faturasız hattan faturalı hatta geçiş sonrası çıkan ilk faturaya ise 15 günden fazla kullanım yapılmış ise aylık tarife ücretinin tamamı, 15 günden az kullanım yapılmış ise kullanılan gün ile orantılı aylık tarife ücreti yansır.
  • 8080 Tarifesi'ne gelen müşteriler, tarifeye geçişi takip eden gün AVEA Platinum ayrıcalıklarından yararlanmaya başlayabileceklerdir. 8080 Tarifesi'nden başka tarifeye geçen müşterilerin, geçişi takip eden gün AVEA Platinum ayrıcalıkları sona erecektir.
  • Güncel borç bilgisi GUNCEL yazıp 5555'e gönderilerek son 12 saat hariç faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Bu servisten ay içinde alınan ilk ve 2. bilgi mesajı 0,99 TL olarak ücretlendirilir. Aynı ay içinde yapılan diğer sorgulamalar ücretsizdir.

Kalan Kullanım Hakkı Sorgulama

Fatura döneminizde kalan konuşma sürenizi SES yazıp, kalan SMS adedinizi SMS yazıp 5555 'e ücretsiz SMS göndererek öğrenebilirsiniz. Tarife dahilindeki kullanım haklarının %80'i ve %100'ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır. Bu servis Ses ve Sms kullanımları için 6 saat öncesinin bilgilerini içerir.

Her Yöne Arama Kapsamı

Her yöne aramalar yurtiçi olmak şartıyla ev, iş, diğer operatörler, Avea ile anlaşmalı sabit telefon hizmeti veren işletmeci yönlerini ve görüntülü görüşmeleri kapsar.

Ücretlendirme Periyodu

Tarifenizdeki veya tarifenize ek olarak aldığınız yurtiçi konuşma paketlerinizdeki dakikaların ücretlendirme periyodu 6 saniyedir. AVEA İletişim Hizmetleri A.Ş. fiyatları güncelleme hakkına sahiptir.

444'lü Aramalar ve Müşteri Hizmetleri Aramaları

  • 444 ile başlayan numaraların ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.
  • Müşteri hizmetleri aramalarının ücretlendirilme bilgisi için burayı tıklayınız.

Paketsiz Mobil İnternet Kullanım Onayı

29 Mart tarihi itibarıyla Bilgi Teknoloji ve İletişim Kurulu'nun ilgili kararına göre ücretli mobil internet paketi veya tarifesinde mobil internet faydası olmayan müşterilerimizden 1 defaya mahsus internet erişim onayı alınacaktır.Paketsiz internet erişim onayınız yok ise belirtilen şekilde onayınızı ileterek, internet erişiminizi aktif duruma getirebilirsiniz:GPRS erişiminiz aktif durumdaysa "INTERNET ONAY" yazıp 5555’e ücretsiz SMS göndererek internet bağlantınızı gerçekleştirebilirsiniz.GPRS erişiminin aktif durumda değilse "INTERNET ACIK" yazıp 5555’e ücretsiz SMS göndererek GPRS erişiminizi aktif etmeniz gerekmektedir. Ardınan "INTERNET ONAY" yazıp 5555’e ücretsiz ileterek internet bağlantınızı gerçekleştirebilirsiniz. Sıkça sorulan sorular için tıklayınız.